11 Nisan 2010 Pazar

Plastik Poşete Hayır


Hiç düşünür müsünüz, benim gibi; hayat eskilerde ne kadar basitmiş. İnsanlar o basitliğin içinde de yaşayabiliyorlarmış. Bugün durduğumuz yerden eskilerin olduğu noktaya baktığımızda, onları kapalı bir kutunun içinde görüyoruz mutlaka. Ne kadar sınırlı imkanlara sahiplermiş. Dünyadan bi'haber...

Teknolojinin keşfi ile birlikte zaman o kadar hızlı akar oldu ki artık; yetişmek, yetiştirmek imkansız hale geldi bizler için.Internet uzaktakileri yakınlaştırdı. Mercek gibi fokuslandı sanki her şey. Doğru veya yanlış... Önemli değil, bir tuşa basmak yeterli oldu bizim için.

Elbette avantajları yadsınamaz. Oturduğum koltukta, bir dünyadan başka dünyaya geçiş yapmak, fikirleri paylaşmak, belki bir kaç gün sürecek bir işimi yarım saat içinde halletmek...


İşte bugün sabah, o bastığım tuşlar bana Tolga Ozek'in yazısını taşıdı önüme. Yazısını okudum, imzamı attım ve şimdi de sizinle paylaşıyorum.

Eminim herkes bu konuda duyarlılığını gösterecek, çevremizi ve dünyamızı daha uzun sürecek bir yaşama taşıyacak.


Kampanyaya katılmak için http://plastikposetehayir.com adresini kullanabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Subscribe to me on FriendFeed XING