4 Aralık 2010 Cumartesi

Profesyonel


İpek...İnsan Kaynakları Uzmanı.
Kaynağım İnsan web sayfasının güzel sahibesi.Hiç yüz yüze gelmedik kendisiyle.Son günlerin en moda,iletişimin en yüksek olduğu sosyal ağlardan (Friendfeed,Facebook,Twitter)tanıyorum onu.
Gönül ister,bir gün gelelim karşılıklı,keyifle kahvelerimizi yudumlayalım.

Ne diyordum,evet İpek,dedi ki; "Profesyoneller bölümüm var yazar mısın?"

En zor iştir, kişinin kendisi ile ilgili bir şeyleri karalamak. Fazla kaçarsa megolaman olma riskiniz vardır. Az söylerseniz, bu defa yeteri kadar anlatamadığınızdan, için için yersiniz kendinizi. Ne yazsam diye düşündüm, karar verdim. Ne isem onu döktüm satırlara.

Haydi buyrun bu taraftan

1 yorum:

Bocuruk dedi ki...

Diplomalı bir ev hanımı olarak yazdıklarını okumak çok iyi geldi bana :)) Keyifli bir yazı yazmışsın yine Zeynep' ciğim, hep yaz!
Sevgilerimle...

Subscribe to me on FriendFeed XING